Quick tips: subiectul unui newsletter

Mulţi dintre cei care apelează la serviciile unei companii de marketing nu înteleg cu exactitate cum functionează acest proces. De multe ori planurile sunt prea mari iar unii
clienţi se asteaptă  ca  email-urile lor să fie deschise de milioane de cititori.
Să  stabilim nişte reguli cheie, fără  de care succesul nu îşi  poate face apariţia:

Titluri atractive, care nu pot fi ignorate. Deşi este o reţetă  veche, nu dă greş. Cuvintele care promit un mesaj, duc cu siguranţă  către un mail deschis.  Puteţi înlocui stereotipuri vechi  „Cum să ai vânzari mari în scurt timp” cu „ Vânzările tale  devin un succes”.

Puterea de a capta atenţia este inegalabilă.  Bineînteles, nu trebuie doar cuvinte puternice  ci şi îmbinate corect.  Astfel, descoperim formula:

Structura a unui titlul inteligent + un topic important + cuvintele potrivite= Titlu care garantează  deschiderea email-ului.

Atenţia trebuie atrasă prin cuvinte importante însă jonglate fără a deveni obositoare.  Cititorul percepe un mesaj mult mai simplu prin depărtarea de agresiv şi adoptarea unui stil prin care se asmiliează un mesaj cu informaţie. Tocmai de aceea subiectul unui newsletter trebuie să fie concis, simplu şi fără clişee.

Email marketing-ul este într-o permanentă competiţie. De aceea este obligatoriu ca orice soluţie să aibă un rezultat.

Titlul care asigură deschiderea unui email trebuie să ademenească cititorul şi mai ales să convingă. Claritatea şi specificitatea ajută în procesul de fidelizare. Headline-ul trebuie să fie concis şi să sublinieze esenţialul. Acesta ar trebui să constituie un argument care sa determine abonatul să  acorde timp mesajului tau.

În email marketing se subliniază importanţa compatibilităţii dintre mesajul transmis şi motivaţiile celui care îl primeşte. Aşadar, mesajul trebuie să fie relevant pentru cel care îl citeşte, nu pentru cel care îl transmite.  Nu trebuie irosită  informatia pe un layout mergând pe principiul  de a avea câte puţin pentru fiecare. În schimb se poate folosi cu încredere personalizarea sau contentul dinamic, urmărind ca fiecare  abonat să primească exact informaţia  de care ar putea să  fie interesat.

 

Postat în Random si etichetat , , , , 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile