Adaugă un cronometru în newsletter pentru a spori gradul de implicare și vânzările din site

5….4….3….2….1 Start!

Cronometrul în newsletter sau așa zisa numărătoare inversă este unul dintre ingredientele magice din email marketing deoarece e simplu de folosit și generează rapid rezultate. Folosit strategic,  acesta captează atenția, stârnește interesul, sporește gradul de implicare și invită oamenii la acțiune.

De ce să folosim un cronometru în newsletter? 

De altfel, citim mailurile de zi cu zi și de obicei nu ne oprim prea mult asupra lor. Dar dacă printre acestea observăm o ofertă limitată bine definită sau un eveniment interesant, atenția rămâne asupra acelui email. Odată ce am văzut mișcarea secundelor cronometrului din newsletter, suntem curioși să aflăm detalii. Faptul că acel lucru nu este disponibil oricând, ne face să acționăm rapid dacă ne interesează. Așadar, cronometrul în newsletter este un mod excelent de a-ți motiva abonații spre a lua o decizie.

Rezumând toate acestea, de la captarea atenției la decizie, adăugarea unui cronometru în newsletter reușește să genereze mai mult trafic, mai multe conversii și implicit mai multe vânzări.

Conform unui studiu Neuroscience Marketing, vânzările au crescut cu 9% atunci când s-a folosit  un timer, versus când nu s-a folosit.

Cum poți adăuga un cronometru în newsletter

Iată cum poți adăuga un cronometru în newsletter dacă folosești platforma de email marketing NewsMAN

Până în prezent, puteai face acest lucru doar prin inserare cod HTML cronometru creat cu o aplicație externă. Acum, am lansat modul de cronometru (countdown timer) în email  direct în editorul de newsletter. Așadar, nu mai este nevoie să părăsești platforma de newsletter și să cauți alt tool de creare contor.

În Editorul de newsletter, mergi la Conținut, selectezi Countdown timer, îl tragi în pagină, îl configurezi și poți trimite test și live newsletter. 

Poți personaliza cronometrul pentru a se potrivi cu nevoile campaniile tale de email marketing. Alegi data de început și durata evenimentului, mărimea și culoarea fontului, culoarea de fundal, stilurile de umbră și chiar imaginea de expirare.

Cum poți folosi un cronometru în newsletter?

În continuare, îți prezentăm câteva idei de folosire a cronometrului în newsletter. Poți folosi cronometrul într-un mod variat în campaniile tale de email: 

  • voucher care expiră;
  • lansare de produs;
  • acces timpuriu la un eveniment;
  • oferta limitată de transport gratuit;
  • ofertă tip ultima șansă sau ieșire din stoc ori vânzări de sfârșit de sezon;
  • promoții sezoniere (Crăciun, Paște, Ziua Mamei, Summer Sale, Black Friday etc.);
  • concursuri, webinarii, donații, gratuități, schimbări de preț etc.

De asemenea, poți alege unul dintre template-urile de newsletter cu countdown. În contul NewsMAN, accesează Newslettere > Galerie Template-uri apoi caută după Tag-uri precum dynamic countdown sau countdown. Poți căuta și după Nume BlackFriday.

Sfaturi și bune practici de folosire cronometru în newsletter 

Încheiem cu 10 sfaturi și bune practici de utilizare numărătoare inversă în campaniile de email:

  1. Folosește un titlu și un preheader potrivite cu mesajul din newsletter și suficient de puternice astfel încât să determini oamenii să deschidă mailul.
  2. Creează suspans și entuziasm prin mai multe newslettere referitoare la aceeași campanie cu numărătoare inversă.
  3. Furnizează toate detaliile necesare ofertei sau evenimentului pentru ca oamenii să le poată lua o decizie pe baza lor.
  4. Acordă atenție design-ului pentru întreg newsletter-ul astfel încât să ai un vizual plăcut ochiului, în ton cu cronometrul.
  5. Utilizează butoane CTA (call to action) chiar în apropierea cronometrului astfel încât să fie la îndemâna abonaților să poată da curs impulsuril
  6. Fă în așa fel încât mesajul și oferta în sine să inspire integritate.
  7. Nu abuza de utilizarea cronometrului. Acesta are efect doar când e folosit ocazional, când ai final de vânzări, oferte limitate, evenimente speciale etc.
  8. Măsoară performanța titlurilor prin ab/testing, 
  9. Mărește gradul de deschidere a campaniei folosind opțiunea de  trimitere la cea mai bună oră
  10. Retrimite campania exclusiv către cei care nu au dechis dacă este prezintă importanță majoră (ex. end of sale). Poate fi cu alt titlu și la cel puțin 2 zile de la trimiterea inițială.

Sperăm ca aceste informații să îți ofere doza de inspirație necesară pentru a folosi cronometrul în newsletter într-un mod util și care să îți aducă rezultate în campaniile de email. 
Îți dorim mult spor la conversii și dacă ai întrebări ne poți contacta aici.

Postat în Noutati si etichetat , , , , , , , 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile