Care este cea mai bună oră pentru trimiterea unui newsletter?

de Ioana Radoi Noutati

Pentru campanii de email marketing de success trebuie să ținem cont de mai mulți factori, printre care și livrarea la cea mai bună oră pentru fiecare abonat.

Ora de trimitere a newsletter-ului este, alături de expeditor, subiect și preheader, un factor principal  atunci când vine vorba de open rate-ul unei campanii.

Momentul în care recipienții interacționează cu newsletter-ul depinde de: 

  • ocupația destinatarului
  • locația destinatarului (țara sau continentul unde trăiește, fusul orar)
  • vârsta lui.

Conform studiilor recente, intervalul în care sunt deschise emailurile, este 08 – 16, iar ora 10 este ora de vârf. Dar, nu toți oamenii își verifică emailul doar atunci. Cei de la Litmus spun că nu există un “perfect time” pentru a trimite un newsletter și recomandă efectuarea de teste pentru aflarea orei optime.

Să presupunem că printre abonații dumneavoastră se numără, de exemplu:

  • părinți, ale căror acțiuni sunt planificate în funcție de programul copiilor, iar timpul destinat verificării emailurilor ar putea fi 5-7 dimineața sau seara, după ora 22.
  • antreprenori, ei sunt conectați în permanență la dispozitivele mobile, deschiderea emailurilor este cel mai probabil o acțiune care se repetă de-a lungul zilei.
  • tineri, cei care lucrează, își verifică inboxul dimineața, imediat după ce se trezesc, în pauza de cafea, sau seara.

Astfel putem ajunge la concluzia că fiecare abonat are un best hour/best minute propriu.

Dacă vă cunoașteți foarte bine publicul țintă, știți deja momentul zilei la care ei vor deschide newsletter-ul. Însă, pentru a vă ajuta să aveți un open rate excelent, NewsMan a dezvoltat funcția folosire cea mai bună oră. Fiecare abonat din listă/segment va primi newsletter-ul la ora la care acesta a interacționat cel mai des cu newsletter-ul dumneavoastră în trecut. 

Dacă un abonat nu a interacționat până acum cu newsletter-ul, îl va primi la ora pe care o alegeți.

folosire cea mai buna ora

Avantajele opțiunii Folosire cea mai bună oră sunt:

  • cea mai bună oră se calculează pentru fiecare abonat.
  • această funcție ține cont și de fusul orar al fiecărui recipient. Nu trebuie să vă faceți griji pentru cei aflați pe alt continent.

În afară de utilizarea funcției best hour to send, NewsMan vă recomandă să vă concentrați pe conținutul newsletterului, care trebuie să fie unul calitativ pentru menținerea audienței.


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile