Câteva sfaturi pentru un newsletter de Halloween înfricoșător de eficient

de Dana Constantin Marketing
newsletter Halloween eficient

Halloween-ul este doar începutul unui sezon de campanii de newslettering targetate pe diferite sărbători tematice, și este important să ai o campanie personalizată, care să aducă rezultate cât mai bune. În plus, Halloween tinde sa devină una din cele mai “consumatoare” sărbători, doar în SUA anul trecut Halloween a generat vânzări de 10.14 miliarde de dolari!

Echipa newsman.ro vine cu câteva sfaturi pentru email-uri de Halloween înfricoșător de eficiente!

Pentru ce domenii de activitate ar fi bine să faci o campanie de newslettere de Halloween?

Dacă domeniul tău de activitate este unul conex cu specificul sărbătorii Halloween (costume, decorațiuni, mâncare, accesorii de machiaj sau petrecere), nu ezita să faci o campanie de newslettering amplă, nu doar în ultimele zile de octombrie, ci expune-ți ofertele de sezon din timp, cu câteva săptămâni înainte.

Chiar dacă produsele sau serviciile pe care vrei să le promovezi într-o campanie de emailuri de Halloween nu sunt targetate specific pentru aceasta sărbătoare, un email cu un template bine gândit și adaptat vă va aduce conversia dorită.

halloween-newsman-template

Câteva sfaturi pentru un newsletter de Halloween reușit

Folosește culori specifice ale acestei sărbători: portocaliu, negru sau alb. Poti merge pe nuanțe puternice și contrast clar, sau pe o paletă mai subtilă, de pasteluri portocalii. Poți alege un stil minimalist, cu ilustrații sugestive în alb-negru, sau poți merge pe o variantă vizual încărcată, cu mulți dovleci sau oameni costumați de Halloween. Alternativ, poți încerca să sugerezi ideea de “monstruos” în nuanțe fosforescente de verde sau mov.
Nu ezita să introduci elemente grafice caracteristice: dovleci, fantome, case bântuite, vrăjitoare, lilieci etc. Păstrează-ti linia grafică a brandului tău, dar “condimenteaz-o” cu câteva decorații de Halloween, pentru a atrage atenția clienților.
Poți alege și doar o tematică si o grafică tomnatică, cu frunze colorate în nuanțe de portocaliu și nuanțe caracteristice anotimpului.

Folosește un template deja existent, din galeria Newsman.ro de template-uri, ușor și rapid customizabil.

Sau folosește template-ul tău clasic de newsletter, pe care doar îl “decorezi” un pic diferit, cu elemente specifice Halloween-ului sau în culori de toamnă.

Poți căuta bannere în galeria de imagini după cuvinte ca: halloween sale, trick or treat, autumn holiday, pumpkin, halloween costume, boo, spooky și multe altele.

Folosește fonturi specifice, care să sugereze ideea de Halloween.
Poți apela și la câteva emoji care să reflecte spiritul sărbătorii, în textele emailului tău.

Subiectul mailurilor din preajma sărbătorii de Halloween este foarte important, el fiind primul care atrage potențialul client să dea click și să deschidă emailul. Alege un text în ton cu sărbătoarea: replici faimoase din filme de Halloween, expresii folosite cu această ocazie (Boo! Trick or treat!, de exemplu) sau jocuri de cuvinte. Până la urmă, Halloween este o sărbătoare înfricoșătoare tratată cu mult umor de amatorii de distracții cu fantome, vrăjitoare și dovleci, și așa trebuie sa fie concepută și campania ta de emailing de Halloween.

Propune clienților oferte speciale, disponibile doar de Halloween, și marchează-le vizibil în newsletter. Câteva exemple: un magazin de cărți poate face o promoție cu cărți din genul horror, iar un site de turism să ofere discount către destinații cunoscute ca “bântuite” ori, de ce nu? destinații frumoase de vizitat toamna, cu dovleci, copaci cu frunze colorate și mâncare de sezon. Butonul “call to action” trebuie însă să fie clar marcat, sugestiv intitulat pentru a reflecta promoția de Halloween pe care o promovezi.

În speranța unei campanii de newslettering de Halloween cât mai profitabilă, sperăm că te-am inspirat cu sfaturile noastre din acest articol!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile