Cum fac un flow de 5 welcome emails?

de Ioana Radoi Noutati

Printr-un welcome email faceți cunoștință potențialului client cu brandul dumneavoastră.

Deoarece nu este întotdeauna de ajuns un mail de bun venit pentru ca abonatul să cunoască și să recunoască brandul pe care îl dețineți, puteți trimite automat 5 welcome emails sau mai multe.

Conținutul unui astfel de email trebuie să fie clar, atrăgător și de ce nu, “fresh”.

Ce este un flow de welcome emails?

Un flow de welcome emails constă în mai multe mesaje trimise automat, la un interval de timp prestabilit, cu scopul de a crea și consolida o legătură cu noul abonat.

NewsMan vă propune trimiterea automată a unui flow de 5 welcome emails. Acest lucru se face creând o automatizare după data abonării, cu 5 triggere (acțiunea fiecărui trigger va fi trimite email).

Mai jos puteți vedea exemplul nostru (expeditorul ar putea fi un producător sau un vânzător de electrocasnice):

TriggerWelcome email Timp de așteptare
11. Bun venit în familia PaginaInternet.roimediat
22. Ne găsești și pe Facebook!o zi
33. Cel mai bine vândut produs al acestei săptămânidouă zile
44. De ce ai avea nevoie de o stație de călcat?trei zile
55. Discount de 15% la orice comandă, doar săptămâna aceasta!patru zile

Imediat după abonare se execută triggerul 1, la o zi după executarea triggerului 1 se execută triggerul 2, la două zile după executarea triggerului 2 se execută triggerul 3, și așa mai departe.

Primul welcome email, “Bun venit în familia PaginaInternet.ro”, conține o scurtă prezentare sau un scurt istoric al afacerii dumneavoastră.

Cel de-al doilea welcome email, “Ne găsești și pe Facebook!”, invită abonații să urmărească noutățile și ofertele din domeniu și pe alt canal social media.

Cel de-al treilea welcome email, “Cel mai bine vândut produs al acestei săptămâni”, ajută la sporirea încrederii abonaților în serviciile/produsele pe care le oferiți.

Cel de-al patrulea welcome email, “De ce ai avea nevoie de o stație de călcat?”, poate să aducă în fața noului abonat o postare de pe blog creată anterior abonării lui. Altfel spus, puteți redirecționa nou-veniții către articole deja existente, deoarece aceștia acum încep să vă cunoască.  

Cel de-al cincilea welcome email, “Discount de 15% la orice comandă, doar saptămâna aceasta!”, poate ajuta la transformarea abonaților în clienți. Majoritatea celor care s-au abonat la buletinul informativ, au făcut acest lucru fie pentru a beneficia de un discount la un moment dat, fie pentru că sunt interesați de produsele pe care le vindeți, dar nu au avut timp să plaseze o comandă, sau au făcut click pe butonul de “Abonare” din orice alt motiv. Oricare ar fi motivul, acest welcome email, prin care oferiți discount, este menit să determine abonații să acționeze.

De ce este important un flow de welcome emails?

  • pentru a păstra viu interesul abonaților față de afacerea dumneavoastră
  • pentru a putea să vă cunoșteți abonații și pentru ca ei să vă cunoască brandul
  • pentru a câștiga încrederea abonaților în serviciile sau produsele pe care le oferiți,
  • pentru a mări șansele ca noii abonați să devină clienți.

Comentarii recente

  1. Pingback: Cum pregătești site-ul și campaniile de mail înainte de Black Friday? - ECOMpedia

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile