Formular de abonare la newsletter conform cu GDPR

de Ioana Radoi Noutati

Adăugăm la seria de articole GDPR, informații despre crearea unui formular sau pop-up de abonare la newsletter conforme cu GDPR.

De când cu intrarea în vigoare a directivei GDPR, formularul de abonare la newsletter trebuie să conțină 2 checkbox-uri:

  • acordul explicit pentru email marketing / primire newsletter;
  • agrearea Termenilor și a Condițiilor și a Politicii de confidențialitate de pe site-ul dumneavoastră.

Cele 2 căsuțe de mai sus nu sunt prebifate. În momentul completării acestora, viitorul abonat își exprimă astfel consimțământul pentru primire noutăți prin email și faptul că a luat la cunoștință despre termenii generali serviciului, inclusiv cei cu privire la confidențialitate.

Pentru un email marketing mai variat și pentru a da posibilitatea oamenilor care se vor abona să își aleagă subiectele preferate, NewsMan vă recomandă crearea unui formular de înscriere la newsletter cu domenii de interes, care se pot adăuga foarte ușor folosind tab-ul Componente.

componente formular de abonare

După ce ați creat formularul de abonare la newsletter conform cu GPDR, din tab-ul Fereastră modală, puteți activa și pop-up-ul de abonare. Și acesta va avea automat cele 2 checkbox-uri de agreare termeni și primire mailuri.

pop-up de abonare la newsletter

Alegând fie formularul, fie pop-up-ul pentru propriul site, vă asigura că faceți email marketing care respectă GDPR și că baza dumneavoastră de abonați a fost corect colectată, conform cu termenii directivei europene anterior menționată.



Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile