Lansare schema logică pentru flow de emailuri automate

de Florina Coca Automatizari
newsman-email-marketing-automatizat

2021 vine cu nevoi stringente de digitalizare pentru majoritatea firmelor care nu au urmat încă acest proces sau l-au urmat parțial, cele mai multe fiind forțate să o facă din cauza pandemiei de COVID-19, începută anul trecul. Ca urmare a necesității de a trece din offline în online sau de a-și îmbunătăți prezența web, din ce în ce mai multe business-uri s-au axat pe marketing-ul online, atât de necesar pentru construirea branding-ului, dezvoltarea notorietății în rândul consumatorilor și promovarea serviciilor la o scară mai largă.

În mixul de marketing digital, strategia de email marketing joacă un rol deosebit de important deoarece de aceasta depinde atragerea și captarea noilor potențiali clienți, comunicarea personalizată adecvată cu aceștia înainte și după vânzare, iar ulterior, loializarea acestora. 

Pentru realizarea obiectivelor de marketing amintite mai sus, newsletter-ele clasice nu sunt de ajuns. Soluția? Email marketing-ul automatizat în functie de acțiunile abonaților.

De ce email marketing automatizat?

Dacă în trecut soluțiile de marketing automation erau folosite în principiu de către firme mari sau corporații, pe parcurs au început să fie folosite și de către firme de tip IMM, care au decis că merită să investești în astfel de soluții. Conform unui studiu EmailMonday, 51% dintre business-uri folosesc marketing automation în prezent.

Dintre toate tipurile de marketing automation, email marketing-ul automatizat este cel mai popular (potrivit unei cercetări Smart Insights). 

Email-urile automate declanșate de acțiunile din site, oferă o mai bună experiență utilizatorilor și au rate mai mari de deschidere și click față de cele non-automate. Conform Epsilon Institute, email-urile automate au o rată de deschidere cu 70,5% mai mare decât newsletter-le obișnuite și o rată de click cu 152% mai mare. 

De asemenea, marketing-ul automatizat mărește productivitatea departamentului de vânzări cu 14,5% (Nucleus Reseach), iar 63% dintre companiile care folosesc marketing automation își depășesc competitorii (Lenskold’s Lead Generation Marketing Effectiveness Study).

Așadar, dacă dorești rezultate mai bune în strategia de email marketing, nu te limita la newsletter ci implementează serii de email-uri automate în funcție de comportamentul abonaților.

Creare flow de email-uri automate cu schema logică NewsMAN

Dacă te-ai convis de importanța folosirii marketing automation și a automatizării email marketing-ului alături de beneficiile rezultate (conform statisticilor amintite anterior), dar vrei în același timp să nu îți prinzi urechile într-un sistem prea complicat, atunci avem o veste bună. 

Am lansat schema logică NewsMAN pentru creare flow de email-uri automate! Este un modul în care poți seta rapid serii de email-uri automate de toate tipurile, după abonare (welcome email series), după vizualizare sau click în newsletter, după variabile custom abonați etc. De asemenea, dacă activezi NewsMAN Remarketing, poți crea flow de email-uri automate pentru abandonare browsing / produse vizualizate, pentru coșul abandonat și serii de email-uri post-vânzare (ex. recenzie produs, voucher pentru a doua comandă etc).

Mai jos câteva exemple de flow-uri de email-uri automate create în NewsMAN, folosind noul modul de schemă logică.

Flow de email-uri automate pentru abandonare browsing website – produse vizualizate:

flow-email-uri-automate-abandonare-site

Flow de email-uri automate pentru coșul abandonat:

Flow de email-uri automate post-vânzare – review produse:

flow-email-uri-automate-review-produse

Cu schema logică, automatizarea email marketing-ului devine accesibilă și oamenilor mai puțin tehnici. Încearcă noul modul și creează acum un flow de email-uri automate eCommerce.

Sperăm să îți placă modul de lucru și dacă ai feedback ori nevoie de ajutor, scrie-ne la info@newsman.ro sau intră pe live chat-ul de pe site. Îți dorim spor la conversii și campanii de email marketing de succes!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile