Ponturi și idei de campanii de email de Valentine’s Day

Mai e puțin până la Valentine’s Day, sărbătoarea iubirii celebrată în toată lumea întreagă și îmbrățișată cu drag și de români. Toți oamenii sunt în căutare de cadouri potrivite pentru cei dragi. Așa că, fie că vinzi online produse tangibile sau consumabile, fie că oferi servicii de rezervare călătorii ori bilete la diverse evenimente, e un bun prilej să creezi oferte speciale și pachete personalizate pentru clienții tăi și alte potențiale persoane interesate.

Odată organizată oferta comercială de Valentine’s Day, pune-o în evidență pe website prin marcaje speciale și apoi nu te opri aici. Începe promovarea pentru ca detaliile campaniei de Valentine’s Day să ajungă la urechile cât mai multor oameni.

O soluție rapidă și eficientă din punct de vedere cost și ROI, este promovarea prin email. Iată câteva idei de campanii de email pentru magazinele online și agențiile de turism cu ocazia Valentine’s Day.

5 idei de campanii de email marketing de Valentine’s Day pentru magazinele online

  • Valentine’s Day e aproape.. vezi în premieră oferta! 
  • Surprinde-ți iubitul (a) cu un cadou special
  • Idei de cadouri de Valentine’s Day 
  • Cele mai cumpărate produse de Valentine’s Day
  • Ultimele 50 de produse în oferta Valentine’s Day

5 idei de campanii de email marketing de Valentine’s Day pentru agențiile de turism

  • Accesează early bird Valentine’s Day
  • Top destinații romantice de Valentine’s Day
  • In ❤ for trips! Vezi top oferte pentru Valentine’s Day
  • De la 50 €. Destinații cu  ✈ direct de Valentine’s Day 
  • Ultimele bilete! Charter și croazieră Europa

Sperăm că ai considerat utile ideile de mai sus și încheiem cu câteva ponturi pentru un email marketing cu rezultate de Valentines Day ori alte evenimente sau sărbători.

Ponturi pentru campanii de email reușite de Valentine’s Day

Alternează tipurile de conținut: newsletter cu listare produse și buton de cumpărare, newsletter cu oferte limitate și top produse, newsletter imagine, newsletter cu articole de citit etc;

Îmbină conținutul pur comercial cu educația și inspirația de shopping (este ok să vinzi cu ofertă în clar dar consumatorii au nevoie și de sfaturi pe care le poți da prin articole dedicate pentru ei);

Folosește a/b testing pentru a vedea ce titluri și ce conținut performează mai bine (odată ce ai găsit variantele câștigătoare, încearcă să le folosești pe acelea pe viitor, în zilele cu cel mai mult trafic pe site);

Segmentează abonații în funcție de sex și preferințe sau acțiuni întreprinse (trimite newslettere personalizate în funcție de variabila de segmentare aleasă);

Retrimite către abonații care nu au deschis campania de email inițială (maximizează open rate-ul unei campanii de email).

Îți dorim spor la conversii și campanii de email de succes! 

PS. Dacă nu folosești încă o soluție de email marketing sau ești nemulțumit de cea curentă, contactează-ne să vezi cu ce te putem ajuta.

Postat în Noutati si etichetat , , , 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile