Top 5 sfaturi pentru campanii de email marketing de sărbători

campanii-email-marketing-sarbatori-newsman

În plin sezon de sărbători, cu toții ne așteptăm la oferte interesante pe email. Așadar, este un bun moment ca magazinele online să realizeze campanii de email cât mai atractive.

Am alcătuit un top 5 al celor mai bune practici când vine vorba email marketing sezonier .

1. Planifică strategia de trimitere newsletter în funcție de statisticile de trafic și vânzare din ecommerce

Adaptează conținutul și ora trimiterii de newsletter în funcție de traficul de pe site. Spre exemplu, conform 2performant.com achizițiile de pe mobil se fac în principiu între 8 pm și 12 am, iar de pe desktop între 10 am – 2 pm.

2. Creează calendarul de trimitere campanii de email pentru tot sezonul, nu doar pentru anumite zile

În luna cadourilor, oamenii așteaptă să primească oferte în mail variat. Suprinde-i cu campanii de mail unice și cu trimiterea de articole utile pe parcursul întregului sezon, nu doar în zilele de sărbătoare.

3. Trimite newsletter cu conținut diferit pe email, nu doar în scop de vânzare, ci și de relaționare, notorietate, informare și loializare

Dacă trimiți numai oferte comerciale cu accent pe cumpărare, audiența va fi saturată de acest gen de mesaje publicitare. Încearcă să alternezi conținutul newsletterelor astfel încât să răspundă și altor scopuri decât acela de achiziție. În fond, mai întâi creăm relatia între consumator și brand și abia apoi pe fondul încrederii are loc partea de cumpărare, sau cumpărare repetată dacă luăm în considerare și fidelizarea în strategia noastră de marketing.

4. Este în regulă să vinzi prin email, dar prezintă clar, la obiect și cu detalii complete despre ofertă

Succesul unui email cu ofertă comercială depinde de modul de prezentare și mai ales,  de acoperirea fricilor potențialului client. E nevoie să existe detalii despre schimb, garanție, retur sau contact rapid pentru comandă. Nu uita să incluzi detalii despre cât durează respectiva promoție.

5. Folosește emoji în subiectul newsletterului 

Iată top 15 cele mai utilizate emoji în titlul newsletterelor (sursă foto)

top-15-emoji-in-subiect-newsletter-newsman

Emoji-urile dau o notă personală mailului și îl fac să pară mai digerabil. Statistic e dovedit că ajută la open rate. Așadar, nu te feri să le folosești, dacă se potrivesc cu valorile de business și par o completare firească a respectivei campanii de email marketing.

Poți citi articolul curent pe larg la linkul următor: top 5 sfaturi pentru un email marketing mai bun de sărbători.


Postat în Noutati, 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile