Automatizare trimitere fișier PDF după abonare la anumite subiecte

Fiecare dintre noi avem preferințe diferite când vine vorba de produse și știri. De aceea, e mai bine să lași oamenii să aleagă ce tipuri de mail doresc să primească.

Cu ajutorul aplicației NewsMan, poți crea un formular de înscriere la newsletter cu categorii de interes pentru a-i permite celui care abonează să își selecteze subiectele preferate.

Abonații vor fi segmentați în funcție de opțiunile alese și vei putea să le trimiți ce le place în mod automatizat. O comunicare personalizată cu oamenii, înseamnă un mail marketing eficient.

Poți automatiza trimiterea unui fișier pdf care să reprezinte un catalog sau o ofertă potrivit interesului exprimat la abonare.

Pentru a trimite automat un PDF, triggerul cu condiția “conține domeniul x” (unde domeniu x e categoria de interes) va avea două acțiuni: prima pentru a adăuga abonații în segmentul corespunzător domeniului x, iar cea de-a doua pentru a trimite emailul cu PDF.

actiuni automatizare trimitere pdf

În ceea ce privește PDF-ul amintit mai sus, se poate pune link către acesta, în conținutul emailului, pe un buton de tip call-to-action (precum “Descarcă broșura!”, “Descarcă gratuit”, “Vezi detalii” etc.), sau pe un cuvânt cheie:

call to action

PDF-urile (sau orice alt fel de documente) nu se pot atașa la mailurile trimise automat.

Postat în Noutati si etichetat , , , , , , , , 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile