Idei pentru o campanie reușită de newslettere de Crăciun

de Dana Constantin Marketing > Email marketing sezonier
campanie-reusita-newslettere-Craciun

Cu pași repezi ne apropiem de cea mai magică perioadă a anului, Sărbătorile de iarnă, Crăciunul și Revelionul, și pentru marketeri și magazine online aceasta se traduce în campanii și promoții la cumpărăturile specifice.

Fie că vrem să recunoaștem sau nu, Crăciunul nu este doar despre brazi de Crăciun și sărbători religioase, ci este și despre cumpărături. Familiile se reunesc, petreceri se organizează, iar copiii îl așteaptă pe Moș Crăciun, și toate acestea se traduc în foarte multe cumpăraături care trebuie realizate în timp cât mai rapid.

Vino în întâmpinarea nevoilor de Crăciun ale abonaților și clienților tăi, cu o campanie de newslettere care să atragă cât mai mulți cumpărători online pentru afacerea ta. Și iată câteva sfaturi de la echipa NewsMAN!

Newsletter de Crăciun pentru cumpărături online

Ceea ce diferă esențial la cumpărăturile de Crăciun față de alte perioade ale anului, este că ele trebuie să ajungă neapărat la destinatar până la o dată anume, fixă. Lumea uneori este reticentă în a cumpăra online fiindcă nu este sigură că va primi ceea ce dorește în timp util pentru Crăciun. Vino în ajutorul abonaților tăi precizând în newsletterele de Crăciun o dată limită până când pot cumpăra online și primi în siguranță și la timp coletele.

Poți face chiar o serie de newslettere dedicate cumpărăturilor de Crăciun, anunțând întâi data limită până la care cu siguranță clienții își vor primi cumpărăturile înainte de Crăciun, urmând apoi un newsletter ulterior, mai aproape de sărbători, în care să fie anunțat numărul de zile rămase pentru cumpărături online: “Au mai ramas doar 2 zile în care poți cumpăra online și primi coletele la timp înainte de Crăciun!”.

Avantajele cumpărăturilor online

Cum tradițional lumea merge în magazine de Crăciun, prezintă printr-un slogan avantajele cumpărăturilor online din magazinul tău: “ Salvează timp și petrece-l cu cei dragi! Evită traficul dinainte de Sărbătorile de iarnă!”.

Culori asociate cu Crăciunul

Newsletterul tău de Crăciun trebuie sa reflecte tematica sărbătorii: alege culori tradițional asociate cu Crăciunul (roșu, alb, verde) și decorații specifice de iarnă.

Inspiră-ți abonații și creează efectul de “wow” cu poze cât mai deosebite despre sărbătorirea Crăciunului.

Liste de cadouri pentru întreaga familie

cadouri-familie

Listele de cadouri uneori sunt foarte apreciate de abonații unui magazin online. Poți include un astfel de newsletter în campania ta de Crăciun, pentru că uneori pur și simplu nu știi ce ai putea cumpăra celor dragi.

Prezintă opțiuni de cadouri pentru întreaga familie:

  • seturi de pijamale mamă-fiică
  • căni în ton bunici-nepoți
  • bilete la un eveniment tată-fiu.

Oferă abonaților tăi idei utile pentru cadouri pentru întreaga familie!

Cine cumpără doar un singur lucru de Craciun? De obicei, ai o întreagă listă, și mereu există posibilitatea de a fi uitat ceva: decorațiuni, cadouri pentru copii, familie, prieteni, colegi, profesorii celor mici, haine groase, haine de petrecere și lista poate continua la nesfârșit. Așa că de ce să nu le trimiți clienților tăi și o astfel de listă, va fi un newsletter poate bine primit.

Cadou de Crăciun pentru clienții tăi

voucher-Crăciun

Oferă și tu clienților tăi un cadou de Crăciun. Vouchere pentru cumpărături viitoare, coduri de reducere, promoții, împachetează-le ca un cadou din partea magazinului tău online pentru clienții săi, și trimite un newsletter prin care să îi anunți.

Urări de Sărbători pentru abonații tăi

urari de sarbatori

Nu uita nici de urările de Sărbători pentru abonații la lista ta de newsletterele, și trimite-le un newsletter înainte de Crăciun care să le conțină!

În speranța că te-am inspirat pentru newsletterele pe care le plănuiești pentru acest sezon de Sărbători de iarnă, îți urăm vânzări cât mai de succes de Crăciun!


Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile