Mix de marketing eficient – Campanii E-Mail + SMS

Campanii prin SMS, alături de cele prin e-mail

Pentru un mix de marketing sănătos și eficient, NewsMan vă recomandă să vă promovați serviciile prin campaniile SMS, alături de cele prin e-mail.

E ușor să fac Campanii prin SMS și ce funcții am la dispoziție?

Ce-ar fi să ai uzabilitatea unei aplicații de newsletter cu toate funcțiile implicite și s-o folosești pentru a trimite și campanii de promovare prin SMS? La NewsMan am făcut să fie posibil acest lucru.

Care sunt punctele forte ale Campaniilor prin SMS?

a) Aceleași funcții ca la Campaniile prin E-Mail

În contul NewsMan, poți crea de acum o campanie de tip SMS și să faci segmentarea bazei de abonați, automatizări și A/B testin – la fel ca la campaniile prin E-Mail.

b) Management facil al bazei de abonați

Managementul bazei de date este ușor și rapid – pe lângă numărul de telefon, puteți adăuga oricâte alte câmpuri adiționale care vă sunt necesare.

c) Formulare de abonare prin SMS

Se pot crea formulare de abonare prin SMS ușor și rapid.

d) Stocare consimțământ / reconfirmare primire comunicări

După ce o persoană s-a abonat ori a reconfirmat abonarea, consimtământul este stocat și poate fi folosit de către titular la nevoie.

d) Personalizare mesaje SMS

Mesajele SMS pot fi personalizate în funcțiile de nevoile dvs.

e) Link dezabonare

Există opțiune de link dezabonare pentru conformitatea cu GDPR

f) Link tracking

Există posibilitatea de link tracking (short URL: exhttps://nz.ly/MW3pE)

g) Integrări/ Furnizori trimitere SMS

Există integrare implicită cu platforma SendSMS, dar se poate folosi orice alt provider (ex. Vodafone SMS) via API.

Galerie foto articol:

 

Postat în Noutati, Utile GDPR si etichetat , , , , , , , , 0 comentarii

Postează un comentariu

*
*

Trimite-ţi gândurile